عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

ای خــــــــــدا

 

 

ای خدا ای خدا ای خدا آآآ
دیگه دنیا واسه من تاریکه
زندگی کوره رهی باریکه
آخر قصه من نزدیکه
این منم از همه جا وا مانده

از همه مردم دنیا رانده
رانده و خسته و تنها مانده
ای خدا ای خدا ای خدا

عشق بی غم توی خونه
خنده های بچه گونه
به دلم شد آرزو
بازی عمرمو باختم
کاخ امیدی که ساختم
عاقبت شد زیر و رو
ای خدا ای خدا ای خدا

تو بر من ای فلک بیداد کردی
دل شاد مرا ناشاد کردی
شکستی در گلویم شوق آواز
نصیبم نصیبم ناله و فریاد کردی

حــــــــمید اکبــــــــری

انالله و انا الیه راجعون

از محـــفل ما گلبن بســــــــتان و صفـــا رفـــــــت 

پـــــژمـــرد چــــــه زود ایـــن گـــل و بـا بـاد صــبا رفــــت 

او روشــــــــــــــنی خـــانـه مــــا بــود و دریـغــا 

از خــانــه مـــــــــا روشـــــنی و نــــــور و صـــفا رفــــــت 

او مظــهـــر لطـــــــف و کـــــرم وجــــود و ســــــــخا بـــــــــود 

از ســوی خـــــدا آمـــــــــد و تــــــا ســــوی خـــدا رفـــــــت 

 

 

چگـــــــــــــــونه بـــاور کنــــــــیم نبــــــــــودنــت را و چــــــــــــگونه تحــــمل کنـــــیم انـــــدوه فراغــــت را در کــدامــین بــــاغ گـــل جـستـــــجو کنــــیم رنــــــگ و بـــــوی صــــــــــفایــت را و بـــا کـــه بــگویــــیم حــــدیـــث ســــوز دلـــــهایـــــمان را. رفــتنـت در بـــــاورمـــان نــــمیگنجـــد و چـــــهره پــاک و بــــــــی آلایشــــت فراموشـــــمان نــمی شـــــــــود . ولــــــــی مشیـــت الهـــــــــــــی را گـــــــــــردن مـــــی نــــهیم و راضــــــــی بــــه رضـــــای او هستیــــــــــــــــــــم. 

 

به مناسبت چهلمین روز در گذشت عموی مهربانم 

 

شادروان حمید اکبری 

 

خواهشمند است با ذکر فاتحه روح آن عزیز از دست رفته را شاد بفرمائید

 

 

 

خواهشمند است با ذکر فاتحه روح آن عزیز از دست رفته را شاد بفرمائید 

 

ادامه مطلب ...

نکته های جالب درباره بوس

نکته های جالب و خواندنی درباره بوس 

 

 

ادامه مطلب ...

ای که بی تو ...

 

 

ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم  

هر جا که پا می ذارم تورواونجا می بینم

یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود

قصه ئ غربت تو قدصد تا قصه بود

یاد تو هر جا که هستم با منه

داره عمر منو آتیش می زنه

تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد

گونه های خیسمو دستای تو پاک می کرد

حالا اون دستا کجاست اون دوتا دستای خوب

چرا بی صدا شده لب قصه های خوب

من که باور ندارم اون همه خاطره مرد

عاشق آسمونا پشت یک پنجره موند

آسمون سنگی شده خدا انگار خوابیده

انگار ازاون بالاها گریه هامو ندیده

یاد تو هرجا که هستم با منه

داره عمر منو آتیش می زنه 

یاد یاران

 

 

من اگر اشک به دادم نرسد میشکنم


یادی از یاد عزیزان نکنم میشکنم


من در این خلوت خاموش سکوتم


اگر از یاد یار یادی نکنم میشکنم