عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

« یادت میاد عزیزم؟ »

یادت میاد عزیزم چطور شدیم آشنا؟
با هم قدم میزدیم درست مثل عاشقا؟

یادت میاد عزیزم با هم قرار میذاشتیم؟
تو باغچه ی محبت گل عشقو میکاشتیم؟

یادت میاد عزیزم میشستم چشم به راهت؟
جون میگرفتم من با دیدن روی ماهت؟

یادت میاد عزیزم که جات بود درآغوشم؟
میگفتی عطر تنت نمیشه فراموشم؟

یادت میاد عزیزم بودم محو تار موت؟
آرزوم این بود که تو برسی به آرزوت؟

یادت میاد عزیزم میذاشتمت رو چشم؟
همش دورت میگشتم الهی فدات بشم؟

یادت میاد عزیزم بودی بود و نبودم؟
تو رو میپرستیدم با همه ی وجودم؟

یادت میاد عزیزم که بودم تکیه گاهت؟
یادت میاد که بودم راضی به یک نگاهت؟

یادت میاد عزیزم واسه ی تو میمردم؟
همیشه پیشت بودم غصه هاتو میخوردم؟

یادت میاد عزیزم جز تو کسی نداشتم؟
تا جایی که تونستم هیچ چیزی کم نذاشتم؟

یادت میاد عزیزم حلقه ی نامزدی رو؟
حرفای عاشقونه که بهم میزدی رو؟

یادت میاد عزیزم اون شبو زیر بارون؟
گفتی که عشقمی تو دوست دارم فراوون؟

یادت میاد عزیزم بلند گفتم من بیشتر؟
قد تموم عالم حتی از اونم بیشتر؟

یادت میاد عزیزم گفتی خیلی بیکسم؟
گفتم تو منو داری غصه نخور نفسم؟

یادت میاد عزیزم درد و بلات به جونم؟
گفتم واست میکنم هر کاری که بتونم؟

یادت میاد عزیزم بهم گفتی که تنهام؟
یادت میاد که گفتی تنهام نذار با غمهام؟

یادت میاد عزیزم گفتم که من یارتم؟
بدون که تنها نیستی رفیق و غمخوارتم؟

یادت میاد عزیزم گفتم تنها نذارم؟
یادت میاد که گفتم جز تو کسی ندارم؟

یادت میاد عزیزم گفتی باهات میمونم؟
یادت میاد که گفتی قدر تو رو میدونم؟

یادت میاد عزیزم به عهدم وفا کردم؟
خودت بگو در حقت کی آخه جفا کردم؟

یادت میاد عزیزم که عهدتو شکوندی؟
رفتی با یه غریبه دیگه پیشم نموندی؟

آره تو خیلی راحت تنهام گذاشتی رفتی
واسه کسی مثل من دیگه نداشتی وقتی

این دل بی کسم رو ساده زدی شکستی
کاشکی یادت میومد عهدایی رو که بستی 
 « یادت میاد عزیزم؟ »


اما بدون عزیزم تو با هر کی که باشی
محاله که یه لحظه از قلب من جداشی

تو فکر منو نکن منم دارم خدایی
سهمت عشق جدیده سهم منم تنهایی

خدای من بزرگه دلت نسوزه واسم
یکی رو جور میکنم اگرچه مرد احساسم

حرفی دیگه نمونده میسپارمت به خدا
الهی که از عشقت هر گز نباشی جدا

دعای من اینه که به پای اون پیر بشی
روزی نیاد که مثل من از اونم سیر بشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد