عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عشق....


تقدیم به امیر از طرف لیلا

من هزار بار نبودنت را مشق کردم اما 
به دفتر دل نام تو ماندو من پاک شدم 
می نویسم از یادها ... 
اگر خاطری از خاطرم یادت هست بدان 
بادمرا برد و طوفان غم زد جانم را اما.. 
یاد تو در لوح سینه محفوظ ماندوو من محو شدم 
می نویسم از چشم ها 
از مژه های بلند آغشته به اشک 
دیدی نیامدی و گریه نور دیدگانم را برد 
می نویسم عشق ... 
تمام عمر من دوست داشتن توست 
همان کسی که فیلم خنده را بازی کرد و از غمت مرد 
عزیزدل امیر فرهاد پیشه ام 
ببخش اگر لیلای تو تلخ بود و ناشیرین 
ولی مرحبا به ناز دستانت که تیشه ات به جای کوه به جانم خورد 
اگر عشق دیوانگی است و جنون 
اگر تو لحظه ای به یادمن هستی 
بدان من همان معشوق عاشق دیوانه ای هستم 
که بی هوا از دلت خط خورد 
دیر نشد هنوز هم نفس می کشم 
ذهن من خالی از نامحرمان هست 
بهانه نکن اگر پای آمدنت نیست 
اگر یاد من را کسی از خاطرت برد 

عشق تو سرشار از تردیدها بود 
لیلای تو لیلی شدن را خوب تمرین کرد 
ببخش اگر ظرف تو را شکست 
مجال ندادی بگوید 
آتش عشق تو آرامش را برد 

به خدا هنوز هم باورم نیست 
که برای کسی مردم 
که گمان برد قلبم لایق نیست 

حرف آخرم اینست: 
امیر تو پادشه دلم بودی و ندانستی 
دیدی نیامدی و باد تاج و تختم را برد 
هنوز هم به انتظارت هستم 
اگر عشق پاکمان در دلت نمرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد