عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

پایان

بیا تمامش کنیم همه چیز را


که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن


نگران نباش


قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد


اما فراموشم کن


بخنـــــــــد


تو که مقصر نبودی


من این بازی را شروع کردم


 خودم هم تمامش میکنم


میـــــدانـــــــی؟


گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عشق است


بیا به هم نرسیم…!!!!!


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد