عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

دوست حقیقی


خدایی که منو می بینه منو دوست داره منم دوستش دارم

کارای اشتباهمو می بینه ولی منو میبخشه

در حقش بدی میکنم در حقم لطف می کنه

به حرفاش گوش نمیدم ولی اون به فکرام هم گوش میده

خدایا شرمندم منو ببخش

....................

یکی نیست همدمم باشه یکی نیست مرهمم باشه

جای من هیچ خالی نیست یکی نیست دلتنگم باشه

دل کسی با من یکی نیست نپرس چرا چشمات شده خیس

نگونگو دردت چیه دردام یکی دوتا نیست

کاش می شد جای من باشی ولی نه این خیلی سخته

خیلی سخته که بشینی چشم به راهم صدها هفته

نه نمیخوام جام بشینی ببینی تنها ترینی

روی دوشت پا بذاره غم به این سنگینی

دل کسی با من یکی نیست نپرس چرا چشمات شده خیس

نگو دردت چیه دردام یکی دو تا نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد