عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

صداقت

کاش تو روم یه کم حس خجالت داشتی و
از اولش باهام صداقت داشتی
چی شد تا حرف از صداقت شد
یهو صدات قطع شد
تو با من گرم بودی
دستات چرا سرد شد

 

چند وقتیه که خداروشکر بهترم

ولی بازم نمیشه از تو بگذرم
هنوزم قفلم روت
هرچند که حضورت
همه جا فقط باعث افتم بود
خدا میدونه که کجا الان پلاسی
یا ممکنه با هر آدمی هرآن بلاسی
ولی من چی یه خونه نشینم
که ممکنه ساکت مدت ها یه گوشه بشینم
چرا چون هنوز هستم تو شوک کارت
ولی خب تو خداروشکر که حالت
خوبه بگو کنارش مستی یا خوابی
لباس براش چی پوشیدی رسمی یا عادی
بزار همه چی رو من رو راست بگم بهت
تو یه تیمی میخوای که بهم پاس بدنت
اینم بدون که دیگه برام مهم نیستی
حالا برو با هر کی که میخوای لاس بزن هی
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
دیگه برو چون نمیخوام من اصلنشم تو رو
نباید حتی از اولشم
به تو دل می باختم
چون دوست نداشتم اصلا
به دست تو یا کسایی دیگه مسخره شم
تو غرق خوشی و من از سر شب
اصلا خوابم نمیبره اصلنشم
اینقده قرص و دریوری با هم میخورم
که شاید استرس هام کمتر بشند
تو خودم با یارو دیدمت
به حرفات شک کنم یا بو پیرهنت
که غرق عطر مردونه است
حیف که خوردم از تو من رودست
پس برو گمشو تف به ذاتت
اینها همه کمبود عقده هاته
جا زدی خوبی هام رو با بدی
جواب دادی
میمردی به همه پا ندی
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
هنوزم اخلاقای بدت رو باز داریشون
کثافت کاری هاتو میکنی ماست مالیشون
این یارو کیه که همش بهت زنگ میزنه
نکنه رابطه کاری داری باز با ایشون
خدایی بگو یعنی اینقدر خجالت داشت
حالا دوست پسرت یه تایمی کسالت داشت
مگه چیکار کرده بود که این مدلی
این کارا رو کردی توی کثافت باش
من هنوز همون آدمم هنوزم تقصم
واسه هر چیز الکی بغضم
نمیترکه تو بودی دلیل افتم
پس دیگه از ما بکش بیرون لطفا
چون دیگه همه جوره تو رو تست کردم
تو این شرایطم نبودت رو حس کردم
بگو بینم خب تو الان کجایی
که از غم نبودت یه گوشه ای کز کردم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم

دانلود آهنگ  

MP3 320
Armin 2AFM – Chi Shod, Seda Ghat Shod

MP3 128
Armin 2AFM – Chi Shod, Seda Ghat Shod

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد