عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

غضنفر

روزی غضنفر برای کار و امرار معاش  قصد سفر به آلمان میکنه
 
 وهمسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها میکنه 
 

  
 

خلاصه همسر غضنفر گفت : حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟
 
غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم.... 
 
همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی
و نه من  خوندن !!!!!!!!!!!!!!!!!
غضنفر گفت :من برای تو نقاشی میکنم ...

 
تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟ 
  
 

خلاصه
 
غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید ..  


  
  این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟  

 


 


.
.
.
.  
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !
 
ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم / تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم .

 


دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا .
 
آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !

  


دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم / همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم .
 
با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است / چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است .

  


من همانم که اگر دوست مرا یاد کند / به صفای قدمش دیده ی خود را فرش کنم .
  


دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را / تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟
  


آرامتر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد !
 
به دل میگم شب یا سحر یادش نکن / دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن . 

 

جواب . .

جواب سلام را با علیک بده ،

       جواب تشکر را با تواضع،

             جواب کینه را با گذشت،

            جواب بی مهری را با محبت،

                     جواب ترس را با جرأت،

                         جواب دروغ را با راستی،

                             جواب دشمنی را با دوستی،

                                  جواب زشتی را به زیبایی،

                                        جواب توهم را به روشنی،

                                             جواب خشم را به صبوری،

                                                    جواب سرد را به گرمی،

                                                   جواب نامردی را با مردانگی،

                                                        جواب همدلی را با رازداری،

                                                                جواب پشتکار را با تشویق،

                                                                      جواب اعتماد را بی ریا،

                                                             جواب بی تفاوت را با التفات،

                                                         جواب یکرنگی را با اطمینان،

                                                      جواب مسئولیت را با وجدان،

                                                جواب حسادت را با اغماض،

                                          جواب خواهش را بی غرور،

                                    جواب دورنگی را با خلوص،

                            جواب بی ادب را با سکوت،

                   جواب نگاه مهربان را با لبخند،

                 جواب لبخند را با خنده،

          جواب دلمرده را با امید،

    جواب منتظر را با نوید،

جواب گناه را با بخشش،

 

هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس را بی جواب نگذار، مطمئن باش هر جوابی بدهی ،یک روزی ، یک جوری ، یک جایی به تو باز می گردد ...  

 

اس ام اس

نفر میمیرن . خدا گفت اولی بره بهشت . دومی بره جهنم . سومی بره طویله !!!
پرسیدن چرا ؟
خدا گفت :اولی زن داشت دنیا براش جهنم بود . دومی مجرد بود ، دنیا براش بهشت بود . سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت یه زن دیگه گرفت !!!

 


 



داش سام علیک
با اجازت روغن ماشینتو خالی کردم به جاش خون جیگرمو ریختم  تا هر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم
ذت زیاد !!


اس ام اس خنده دار جدید




اگه عاشق شدی و می خوای به عشقت برسی به توصیه ی زیر توجه کن
.
.
.
.
.
.
ای شیطون ، مچتو گرفتم
حالا تعریف کن طرف کیه ؟!!


اس ام اس سرکاری جدید




از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری


اس ام اس خنده دار جدید





غبار از چهره ی نازت بگیرم
یک شب من پرده از رازت بگیرم
تو در چشمان من یک سیب سرخی
خدا قسمت کند گازت بگیرم


اس ام اس سرکاری جدید




1 cc دوستت دارم
1 قطره عاشقتم
1 لیتر به فکرتم
1 بشکه دروغ گفتم !


اس ام اس خنده دار جدید



غضنفر قاضی میشه ، یکی میره پیشش میگه من از همسایه ام شکایت دارم ، یه من گفته گه نخور
غضنفر هم میگه : غلط کرده ، برو بخور .به کسی چه مربوطه ؟!!!!


 


اس ام اس خنده دار جدید




غضنفر میره عروسی میبینه روی سر عروس دوهزاری و تراول میریزن
اونم میخواد کم نیاره عابر بانکشو در میاره میکشه وسط سینه ی عروس !!!!!!!


 


اس ام اس سرکاری جدید




اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !


لازم است....

لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم می‌خواهی به آن خانه برگردی یا نه؟!

لازم است گاهی از مسجد، کلیسا و ... بیرون بیایی و ببینی پشت سر اعتقادت چه میبینی ترس یا حقیقت ؟!

لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی، فکر کنی که چه‌قدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است؟

لازم است گاهی درختی، گلی را آب بدهی، حیوانی را نوازش کنی، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه؟!

لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی، گوگل و ایمیل و فلان و بهمان را بی‌خیال شوی، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن‌پاره‌ی برقی است یا نه؟!!

لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج، تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت تو برنده ای یا بازنده ؟!

لازم است گاهی عیسی باشی، ایوب باشی، انسان باشی ببینی می‌شود یا نه؟!

و بالاخره لازم است گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری واز خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن بشوم که اکنون هستم. آیا ارزشش را داشت ...؟!