عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

دوست دارم...........

وقتی که دوست دارم تنها باشم ترجیح میدم کنار دریا باشم...وآسمون آبی رو تماشا کنم...صدای مرغ های

ماهیخوار رو گوش بدم ..نسیم موهام رو نوازش کنه...و موج های دریا بخوره به پاهام و خوش گلدین بگه

یا یه اسب داشته باشم سوار بشم توی یه دشت سرسبز و پر از گلها ی خوش بو...کمی اسب سواری کنم

بعدا رو چمن دراز بکشم و آسمون رو نگاه کنم...صدای بلبل ها رو بشنوم...نم نم هم بارون بیاد...هوا که

کمی تاریک شد...برم تو یه کلبه ی چوبی که یه اجاق داشته باشه توش چوب بزارم یه چایی درست کنم و

بخورم و به لحظه های خوب گذشته فکر کنم ...اگه بخوام همه ی رویا هامو بنویسم تا خود آسمون باید

طوماری درست کنم و هی بنویسم...خلاصه اینجوری ها

اینم از حرف های نصفه نیمه ی دل ما

بهاری باشین دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 http://www.lovermen.blogsky.com

سلام. واقعا وبلاگ قشنگی دارین و امیدوارم موفق باشین
راستی من خوشحال میشم برای تبادل لینکو اگر منو اد کردین بهم خبر بدین تا منم شما رو اضافه کنم. مرسی. سبز باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد