عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

هر کجا بودم.....

هرکجا بودم خودم بودم

هر کجا بودم خودم بودم

با شما ادم ها که با خود نبودید هم خودم بودم ......

رفتم کنار و گزاشتم احساسم برای شما بازی کند ...........

با شما ادمها که هیچوقت با خود نبودید . بودم..................

با نارا حتیتان ناراحت شدم با خوشحالیتان خوشحال شدم ..........

با شما ادم ها هم صحبت شدم گفتم :دنیا 2روز است بخندید..........

گفتم خدا با ماست بخندید.........

گفتم ای ادم به احترام ادمییت ادم باش..............

اما من خود بودم و شما از خود بودن من استفاده کردید هر چه خواستید گفتید ..اما مهم نیست من باز خودم بودم همانطور که خود بودنم را باور داشتم خوب بودن شما هم باور داشتم ...........

من خود بودم و من شما نبودم ..............

اما دریغ از اینکه شما نه خود بودید و نه دیگری...فقط بودید و ای کاش که نبودید .... و ای کاش بودید و این گونه نبودید ...ولی ای ادم حال که هستی همیشه باش همیشه باش و با خودت باش ... همیشه باش و برای خودت باش ..............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد