عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عبرت

دو جوان که یک دختر دانشجو را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کرده بودند او را ربودند و مورد تعرض قرار دادند. چندی قبل دختری 20 ساله به نام مریم به همراه خانواده اش به دادسرای جنایی اصفهان مراجعه و علیه دو جوان به اتهام تعرض شکایت کرد. مریم به بازپرس شاه محمدی گفت؛ من در خمینی شهر درس می خوانم. روز گذشته پس از اتمام کلاس ها به همراه یکی از دوستانم از دانشگاه خارج شدیم تا به منزل مان در اصفهان برگردیم. پس از مدتی معطلی چون وسیله نقلیه عمومی پیدا نکردیم سوار یک خودروی مسافرکش شدیم. راننده پراید پس از طی مسافتی یک پسر جوان دیگر را نیز سوار خودرو اش کرد و ما بدون هیچ مشکلی به مسیرمان ادامه دادیم تا اینکه در نزدیکی اصفهان دوستم از من جدا و از خودرو پیاده شد و من نیز سرگرم بررسی و مطالعه جزوه هایم شدم. مریم ادامه داد؛ دقایقی بعد متوجه شدم راننده تغییر مسیر داده است به همین خاطر به وی اعتراض کردم و در این هنگام با تهدید مسافری که در صندلی جلو نشسته بود مواجه شدم و او به من گفت اگر داد و فریاد راه بیندازم مرا می کشد. در حالی که از شدت ترس و وحشت تمام بدنم می لرزید و نمی دانستم چه سرنوشتی در انتظارم است چاره یی جز سکوت پیش روی خودم ندیدم چون اگر از پراید بیرون می پریدم با توجه به سرعت زیاد ماشین قطعاً زنده نمی ماندم. دختر دانشجو افزود؛ مرد راننده و مسافر جوان که تازه فهمیده بودم با هم دوست هستند مرا ربودند و به منطقه یی خلوت در خارج از شهر منتقل کردند و بدون اعتنا به خواهش ها و التماس هایم من را مورد تعرض قرار دادند. پس از آنکه دو جوان شرور رهایم کردند در حالی که به شدت بد حال بودم خودم را به خانه رساندم و بلافاصله موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و تصمیم گرفتم علیه دو پسر شیطان صفت شکایت کنم. پس از اظهارات مریم بازپرس پرونده دستور داد ماموران با راهنمایی این دختر به چهره نگاری از متهمان بپردازند و از این طریق و با استفاده از مشخصات خودروی پراید آنان را دستگیر کنند. با گذشت دو روز از آغاز تحقیقات پلیسی کارآگاهان هر دو متهم را شناسایی کردند و با به دست آوردن نشانی خانه های آنها هر دو جوان را به نام های داوود و میثم بازداشت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عبرت متهمان پس از انتقال به دادسرای جنایی به جرم خود اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد