عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عاقبت دنیای من چه می شود...؟

عاقبت دنیای من چه می شود...؟

عاقبت دنیای من چه می شود وقتی...دنیایم مرا تنها گذاشته است؟


وقتی به خودم نگاه می کنم خودم را نمی بینم...!


آنقدر از خودم دور شده ام که...کسی مرا نمی شناسد...


در آرزوی باران دست به سوی آسمان بلند کرده ام!


آسمانم ابری است...ولی باران نمی بارد!


کویر دلم مدت هاست که ترک برداشته...


و...


عاقبت همه کویرها همینگونه است...


و حالا که تو رفتی...


کویر خشک دلم، تنها امید خود را، برای انتظار باران از دست داده است...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد