عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

دوستم نداشت دروغ میگفت

دوستم نداشت دروغ میگفت:  

هر بار که بسراغم می آمد با گریه میگفتم راستش را بگو اگر مهر بدیگری داری ترا می بخشم .  

و بار خنده ای میکرد و میگفت جز تو مهر بکسی ندارم.  

تا اینکه یکروز با گریه بسراغم آمد . گفت مرا ببخش بتو دروغ گفتم .  

دل بدیگری دارم.  

خنده تلخی کردم و گفتم  

                                              من هم بتو دروغ گفتم ترا نمی بخشم !!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:42

خوشکل بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد