عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

ماه من غصه نخور...

ماه من غصه نخور...  


ماه من غصه نخور، زندگی جزر و مد داره
 
دنیامون یه عالمه، آدم خوب و بد داره

ماه من غصه نخور، همه که دشمن نمی شن
 
همه که پر ترک، مثل من و تو نمی شن

ماه من غصه نخور، مثل ماها فراوونه
 
خیلی کم پیدا می شه، کسی رو حرفش بمونه


ماه من غصه نخور، گریه پناه آدماس
 
تر و تازه موندن گل ما اشک شبنماس

ماه من غصه نخور، زندگی خوب داره و زشت
 
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور، ماها که تب نمی کنن
 
ماها که از آدما کمک طلب نمی کنن

ماه من غصه نخور، خیلیا تنهان مثل تو
 
خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مثل تو

ماه من غصه نخور، زندگی بی غم نمی شه
 
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمی شه

ماه من غصه نخور، حافظ واست وا می کنم
 
شعراشو می خونمو تو رو مدارا می کنم
ماه من غصه نخور، دنیا رو بسپار به خدا
 
هردومون دعا کنیم تو هم جدا، منم جدا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد