عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

نازی

 نازی  

 

نازی ام ناز دارم گردن درازی می کنم

به غم و اندوه دنیا من که بازی می کنم

تازیان و باقیان در پشت من هستن قطار

با همه با خوش خلقی عروسک بازی می کنم

دوست های من برایم گنج و دنیای منن

در pal  و msn مهمان نوازی می کنم

پنجه های از دست تیپ کردن کج مج شده است

باز هم با دوستانم شعر بازی می کنم

چند باری توبه کردم باز بازی می کنم

این کنون چند ماه دل به yahoo بسته ام

با دوستانم در pm جیز بازی می کنم

درس من اول یا آخر برایم فرقی نیست

کامپیتر را که دارم سایت بازی می کنم

دوستایم همیشه پاک و زیبابوده اند

تا جهان هست نام دوستی زنده است

وقته پیری هم یاد از جوانی می کنم

نازی ام ناز دانه ام گردن درازی می کنم

                       جانان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد