عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

۱۱ نکته برای نوازش

خوشبختانه یکبار که این کار را انجام دهید ، شروع به کاوش در اعمال جنسیتان خواهد کرد . البته این دال بر این نیست که زنان دوست ندارند در نواحی سکسی بدنشان مورد نوازش قرار  بگیرند بلکه ، به معنای رفتن سراغ قسمتهای دیگر است و حالا شما باید چه کار کنید ؟

نواحی که باید نوازش کنید

 نواحی که باید نوازش کنید1-      سر

نه ، منظور سر مال شما یا مال او نیست . از سر انگشتان اشاره و انگشت وسطی برای گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید و بعد ، با یک دست شروع به بازی کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه انگشتان برای ماساژ دادن سرش استفاده کنید . (خیلی با ملایمت این کار را بکنید)

نکته =در هنگام نوازش ، سر را روی سرش را روی دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد هم بتواند واکنشهای متقابل انجام دهد.

2-      گردن

چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان ، اغلب زنها وقتی مویشان را از روی گردنشان پس میزنید و به نرمی آن را نوازش میکنید ، میبوسید ، میلیسید و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند .

نکته = وقتی به نزدیکی استخوان ترقوه میرسید ، این نواحی را ببوسید ولیس بزنید .

3-      پشت

من نمینوانم به شما بگویم به زنم چه میگذرد وقتی او را به پهلو میخوابانم در حالیکه پشتش به طرف من است ، و به نرمی پشتش را از بالا به پایین میلیسم و میبوسم .

نکته =وقتی شروع میکنید سعی کنید به بهترین صورت نه تنها پوستش را بلیسید بلکه به آرامی تمام موهای ریز روی پوستش را بلیسید ضمن اینکه بازوهایتان را به دور کمرش حلقه کرده اید ( حتما از پسش بر خواهید آمد) .

4-      رانها

چه او لخت باشد یا لباس ص.ک.صی پوشیده باشد ، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست و لبهایتان به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید . (گاز نگیرید ) و از ... هم فاصله بگیرید .... البته فعلا .

5-      پشت زانوها

در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش رابالا برده ، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید . ببوسید و به آرامی این نواحی و اطرافش را بلیسید . اگز روی شکم خوابیده است ، کار شما راحتتر میشود .

نکته = گاز نگیرید یا خیلی محکم نلیسید که این نواحی حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهایی قفط نوازش کنید .

6-      دستها

دستش را بگیرید ، طوری که کف دستها رو به بالا باشد و با هر دو شصت به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر را نوازش میکند . کم کم به سمت پایین پیشروی کنید تا کل دست را نوازش کنید .

نکته = انگشت وسطی او را در دهانتان قرار دهید و با ملایمت بمکید و سپس از او بخواهید همین کار را برای شما انجام دهد ...اما نه برای انگشت شما .

7-      مچها

دستش را طوری بگیرید  که کف دست به سمت بالا باشد ، در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید . پس از چند دقیقه نوازش کردن ، با لبها ، دندانها وزبانتان قسمت داخلی مچش را بلیسید و به نرمی گاز بگیرید .

نکته = وقتی که مچش را میبوسید ، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید .

8-      گوشها

به سراغ گوشش بروید  و جمله ای نظیر "امشب شب توست " زمزمه کنید و سپس  نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید  و حسابی خیسش کنید ، سپس سراغ قسمت بالایی گوشش رفته و یواش با دندان گاز بگیرید .

نکته = قبل از انجام هر کاری ، با انگشتانتان  به آرامی موهایش را از روی گوشش کنار بزنید ، سپس روی گردنش به سمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید .

9-      شکم

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتی به اندازه کافی به شکمش نزدیک شدید  بوی عطرش را استنشاق کنید . بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید وگاه گاه با زبانتان آنرا بلیسید.

نکته = اطراف نافش را بلیسید و به آرامی‌نوک دماغتان را روی آن بمالید .

10-   زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید ، قرار دادن زانوهایش روی شانه هایتان و مالش آنها راه خوبی برای تحریک احساسات اوست . هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتی به سمت دیگر ببوسید .

نکته = هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش رابالا و پایین ببرید . و مجددا ، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید .

11-  پاها

چه بعنوان  بخشی از معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت ، مالش پاهای یک زن به طرز باور نکردنی شما را به اهدافتان خواهد رساند . کمی روغن ماساژ یا کرم بدن روی دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش کف پاهایش شروع کنید . به آرامی  به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید .

نکته = مدت زمانی را به مالش دادن اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب قلقلک ندهید واگر پاهایش تمیز هستند و شما نیز سر حال هستید ، آن پنجه های کوچک زیبا را بمکید (قبل از کرم یا روغن )

حالا برویم سراغ اصل مطلب

خواه برای عشقبازی باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش او را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روی قسمتهایی از بدنش غیر از.... ، شما را متوجه میکند که این قسمتها نیز باعث نحریک میشود .علاوه بر این ، او انگیزه پیدا میکند که وقتی برای قسمتهایی از بدنتان غیر از ....و بیضه هایتان صرف کند .... با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد