عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

رفتم رفتم

رفتم رفتم
رفتم و بار سفر بستم
با تو هستم هرکجا
هستم
از عشق تو جاودان ماند ترانه من
با یاد تو زنده ام عشقت بهانه
من
پیدا شو چو ماه نو گاهی به خانه من
تا ریزد گل از رخت در آشیانه
من
رفتم و بار سفر بستم  با تو هستم هرکجا هستم

آهم را می شنیدی به حال
زارم می رسیدی
نازت را می خریدم تو ناز من را می کشیدی
به خدا که تو از نظرم
نروی
چو روم ز برت ز برم نروی
رفتم و بار سفر بستم با تو هستم هرکجا
هستم
اگر مراد ما برآید چه شود
شب فراغ ما سرآید چه شود
به خدا کس ز
حال من خبر نشد
که به جز غم نصیبم از سفر نشد
نروی یک نفس ز پیش چشم من
که
به چشمم به جز تو جلوه گر نشد
رفتم و بار سفر بستم   با تو هستم هرکجا
هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد