عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

وقتی سرت رو شونمه

       وقتی سرت رو شونمه

وقتی سرت رو شونمه درد و بلات تو جونمه

جون به جونم اگر کنن خاطر خواهیت تو خونمه

دلم می خواد با هات باشم رفیق پا به پات باشم

سایه به سایه دم به دم بمیرم و فدات باشم

تصدق رنگ چشات شبا ستاره هاش فدات

نخواه بزار نگات کنم هرچی دارم فدات کنم

ستاره بارونت کنم جونمو قربونت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد