عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

من با هاتم

ناز من عشق من از چشم ترم زود مرو

سر و جانم به فدایت ز برم زود مرو

نکنم شکوه که دیر امده ای در بر من

لااقل دیر چو ایی به سرم زود مرو

بنشین یک دم و از چشم ترم زود مرو

ای شکسته تو شکستی مویه کردی

غصه خوردی از ته دل گریه کردی

من باهاتم خاکه پاتم

 مثه ماتم تو صداتم

من رفیق گریه هاتم

عشق در تو شور در تو

 بی تو من جایی ندارم

بی تو فردایی ندارم

 من باهاتم............

 مثه بارون تو چشاتم

مثه غصه تو صداتم

 چون پرنده در هواتم

نظرات 2 + ارسال نظر
ملودی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21

همه ی هراس من
مرگ در سرزمینی است که
مزد گورکن از
نجات ادمی
افزون تر باشد

ملودی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:13

چرا به وبت سر نمیزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد