عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عاشقان عیدتان مبارک

غروب شد، خورشید رفت، آفتابگردان به دنبال خورشید می‌گشت. ناگهان ستاره چشمک زد. آفتابگردان سرش را پایین انداخت، گل‌ها هرگز خیانت نمی‌کنند

خوشحالم که خوابی عزیزم چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

فکر کردی یه  sms   جدیده ؟!

یا فکر کردی کارت دارم ؟!

یا فکر کردی می خوام خبری بهت بدم ؟!

نه بابا !

فقط می خواستم بگم دوست دارم

زن از شوهرش می‌پرسه: عزیزم، تو منو دوست داری؟ مرد میگه: خوب معلومه عزیزم، اگه دوست نداشتم، چطور میتونستم هر شب بیام خونه پیشت، وقت و عمرم رو تلف کنم؟

میگن فردا ساعت ۴ خوشگل ها  رو می گیرند تو رو خدا بیرون نرو نمی گیرنت ضایع می شی

میدونی این چیه؟

(         ) (        ) (      ) (    ) (  ) ( )

این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه

به غضنفر می گن نظرت راجب 4 معقوله شعور .عقل.فکر و درک چیه؟ می گه ما به اینا می گیم چهار محال بختیاری

برا هزارمین بار پرسید: تا حالا شده من دلت رو بشکنم ؟منم بای هزارمین بار به دروغ گفتم نه . هیچ وقت ... تا مبادا دلش بشکنه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد