عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

من مرد تنهای شبم

من مرد تنهای شبم                     مهرخاموشی بر لبم


تنها و غمگین رفته ام                   دل از همه گسسته ام


تنهای تنها غمگین و رسوا              تنها و بی فردا منم


 تنها و بی فردا منم


من مرد تنها شبم                      مهر خاموشی بر لبم


من مرد تنها شبم                      صد قصه مانده بر لبم


از شهر تو من رفته ام                  کوله بارم را بسته ام


بی فکر فردا با خود و تنها           عابر این شب ها منم


بی فکر فردا با خود و تنها            عابر این شب ها منم


 


من مرد تنهای شبم                     مهر خاموشی بر لبم


من مرد تنها شبم                     صد قصه مانده بر لبم


از شهر تو من رفته ام                 کوله بارم را بسته ام


بی فکر فردا با خود و تنها           عابر این شب ها منم


بی فکر فردا با خود و تنها            عابر این شب ها منم


من مرد تنهای شبم                   مهر خاموشی بر لبم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد