عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

بیداری

تورو تو گریه میبوسم               تورو که غرق لبخندی
رو این حالی که من دارم          چرا چشماتو میبندی
بذار این اخرین بوسه                تمام باورت باشم
بذار فردا تو این خونه               تو اغوش تو پیدا شم
نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری
نمیدونی چه اشوبم                  ازین ارامش خونه
ازین رویای شیرینی                  که میدونم که میمونه
چقد این حس من خوبه             همین که از تو میمیرم
همین که هر نفس امشب       هوامو از تو میگیرم
نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری
بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد