عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

حرف آخر

عشق من جزغم دلواپسی نیست آخه قلبم مثل قلب کسی نیست!

توبه تصویری چه کودکانه دل باخته ای،منو اون جوری که درباور

خودساخته ای تو به نقشی که چه دوراز من عکس ماه توی آب

روشن توی رویایی مثل بیداری تو می خواهی که ماه وازبرکه

بیای برداری !من پرازاحساسم ،توپرازاحساسی،وای اگر قلب

مرانشناسی.بیاباعشق واحساس منو دوباره بشناس من نه عمری

پشت شیشه چون عروسک بودم نه که خفته بین پنبه هاوپولک

بودم من اگرسردارعشقم یاکه پاک باخته ام سرنوشتم روبادستهای

خودم ساخته ام قصه هاگذشته برمن تابدونم کیستم سرگذشتم هرچه

بوده من پشیمون نیستم یه زمان عاشق وگاهی درآغوش هوس

هرچه بوده همه انتخاب من بوده وبس گاهی سرشارازحقیقت گاهی

مقلوب گناه هرچه هستم تو فقط من روبرای من بخواه.من اگرمریم

پاکم یاکه یک گیاه هرزعشق من بیا به باورهای من عشق بورز.

عشق من جز غم دلواپسی نیست آخه قلبم مثل قلب کسی نیست!

من پرازاحساسم توپرازاحساسی وای اگرقلب مرانشناسی!

بیا باعشق واحساس منو دوباره بشناس.

نظرات 1 + ارسال نظر
NOD32 یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 http://www.nod32ss.ir

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید این سایت هر روز ، به روز میشود با بازدید روزانه میتوانید از مطالب جدید استفاده نمایید.با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد