عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

مرد رویایی

     مرد رویایی
این زندگی با تو               زیباترم میشه
تو عاشقم بودی             من باورم میشه
با تو دلم غرق                 یک بچگی میشه
من اخر رویام                   این زندگی میشه
من با تو فهمیدم              زیباییم خوبه
یک مرد مغروره                رویاییم خوبه
من با تو فهمیدم            دلبستگی بد نیست
گاهی به یک اغوش         وابستگی بد نیست
وقتی تو اینجایی             دنیا همین خونست
حالا بگو تو بازم                 این زن یه دیوونست
وقتی تو اینجایی              حوا ترین میشم
عاشقترین ادم                 روی زمین میشم
من با تو فهمیدم               زیباییم خوبه
یک مرد مغرور                 رویاییم خوبه
من با تو فهمیدم دلبستگی بد نیست
گاهی به یک اغوش وابستگی بد نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد