عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

وسعت عشق...

وسعت عشق...
میدانی همه ی جاده های خیالم به رویش صبح نگاه تو ختم میشود؟
من با تو سخن میگویم...                رساتر از همیشه
و تو حرفهایم را میشنوی                روشن تر از هر روز...
بگذار از عشق سخن نگویم           
بگذار وسعتش را در حصار کلمات محدود نکنم.
چرا که من عشق را با کلام در نیافتم...
برای من عشق نه کلام است. نه صوت. نه صدا
چیزیست وسیع تر از همه ی اینها       

وسیع است و با نجابت       مانند دلت...
با شکوه است و پر رمز و راز          همانند چشمانت...
عمیق است و پر از صداقت                 همانند اندیشه هایت...

بگذار دریا بداند که رقیبی دارد به زلالی قلبت
و به ژرفناکی نگاهت...
و گفتی که معنای عشق در انتظار است و در فاصله ها...
و من تمام این فاصله ها را با صبر و انتظار
به تماشا نشسته ام...
چه رازیست در این فاصله نمیدانم
که هرچه میگذرد مرا شیدا تر میکند
و من ... شیدا میمانم
بگذار از عشق سخن نگویم...
بگذار وسعتش را در حصار کلمات محدود نکنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:19

دوری ...
از من نپرس چقدر دوستت دارم
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست
به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم
مگر ماهی بیرون از اب میتواند نفس بکشد ؟!
مگر میشود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم
بگو معنی تمرین چیست ؟؟؟
بریدن از چه چیز را تمرین کنم ؟؟؟
بریدن از خودم را ؟
مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...؟
از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه میدهم.
همه میدانند که دوری تو روحم را می ازارد
تو خود پروانه ها را به من سپردی
که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند
نگاهت را از چشمم بر ندار...
مرا از من نگیر...

هوای سرد اینجا رو دوست ندارم

مرا عاشقانه در اغوش بگیر

که سخت تنهام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد