عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

دوستت دارم....

دوری ...
از من نپرس چقدر دوستت دارم
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست
به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم
مگر ماهی بیرون از اب میتواند نفس بکشد ؟!
مگر میشود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم
بگو معنی تمرین چیست ؟؟؟
بریدن از چه چیز را تمرین کنم ؟؟؟
بریدن از خودم را ؟
مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...؟
از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه میدهم.
همه میدانند که دوری تو روحم را می ازارد
تو خود پروانه ها را به من سپردی
که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند
نگاهت را از چشمم بر ندار...
مرا از من نگیر...

هوای سرد اینجا رو دوست ندارم

                       مرا عاشقانه در اغوش بگیر
                                 
                                                    که سخت تنهام...

نظرات 3 + ارسال نظر
ملودی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

...چون اهوی سرگشته به هر سوی دوانم
تا دام در اغوش نگیرم نگرانم...

ملودی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:14

خسته شدم.میخواهم در اغوش گرمت ارام گیرم.خسته شدم بس که از سرما لرزیدم.بس که این کوره راه ترس اور زندگی را هراسان پیمودم.خسته شدم بس که تنها دویدم.اشک گونه هایم را پاک کن وبر پیشانیم بوسه بزن.میخواهم با تو گریه کنم.خسته شدم بس که...تنها گریه کردم...میخواهم دستهایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم.خسته شدم بس که تنها ایستادم

ناصر شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 http://asheg00sana.blogfa.com

وبلاگ خوبی داشتی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد