عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

خاطرها را ورق بزن

بنشین کمی و خاطره ها را ورق بزن!


هی خط بزن بروی من! اما ورق بزن!


 


یک یک تمام فاصله ها را زیاد کن...


" ما " را بِبُر! بُکُن " منِ تنها" ... ورق بزن!


 


هر جا که بین تو و من نوشته " با "...


پاکش بکن گلم! بکنش " تا " ... ورق بزن!


 


یکجا نوشته بودی اگر مالِ من شوی.........


بگذر... که شب رسیده به فردا!!! ورق بزن!


 


آتش بزن به من، به خودت، دفترت، ولی...


تا " من، تو و کناره ی دریا............. " ورق بزن!


 


آنجا که روزهای عزیزی گذشته بود...........


بنشین شبی و خاطره ها را ورق بزن...///

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:45

ذکر نکردن نام شاعر یعنی دزدی
دزدی شاخ و دم که ندارد جناب!!!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد