عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عاشق

تو به من عاشق شدن رو یاد دادی

تو به من معنی عشق رو یاد دادی

تو به من یاد دادی دوست داشتن چه رنگیه

تو واسم از عشق گفتی و دوست داشتن رو معنی کردی

تو منو تو کلاس عاشقی نشوندی تا به من درس عشق بدی

تو تمام سختی ها وغصه های عشق رو تو گوشم زمزمه کردی و منو عاشق خودت کردی

البته شاید من شاگرد خیلی خوبی نبودم

ولی حالا من معنی واقعی عشق رو از تو یاد گرفته ام

و می خواهم به چیز هایی که بهم یاد دادی عمل کنم

میخوام با عمل کردن به اونا بهت ثابت کنم میتونم تا قیامت عاشقت بمونم...

تو با یاد دادن معنی عشق به من وبردن من به حال و هوای دیگه

منو تسلیم عشق ودوست داشتن خودت کردی

و من هیچ حرفی درمقابل دوست داشتن وعشق پاکت نمی تونم بزنم

حالا من میتونم رو بلند ترین قله ی دوست داشتن فریاد بزنم !!!

آهای عاشقا ء من یافتم !...

اون عشقی که سالها گم شده بود و دنبالش می گشتم پیدا کردم

آهای عشق منء

تمام عاشقا رو تو سرزمین عشقت جمع میکنم

تا به تمام عالم بگم که ذرهای از محبت تورو با تمام هستی عوض نمی کنم

ذره ای از مهربونیا تو به عالمی نمی فروشم

دستهای گرمتو با عاشقانه ترین محبت ها هم عوض نمی کنم

میخواهم به همه بگویم تو تک ستارهی قلب منی

میخوام غرورسنگینمو بشکنم و به همه بگم:

انقدر دوستت دارم که بخاطرتو تمام عمر صبر کنم

انقدر دوستت دارم که

انقدر دوستت دارم که بخوام توی لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه ی عمرم حضور داشته باشی

انقدر دوستت دارم که شبها به خاطر دوریت گریه میکنم

انقدر دوستت دارم که .........................

اشتباه نکن

تا دنیا دنیاست

تا عمر دارم

تا خون تو رگام جاریه

قلبم به عشق وبه نام تو میزنه

برای همیشه عاشق چشمهای مهربون ودستای گرمت می مونم

 

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد