عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

عشق...

 

 

نتوانستم عشق نا امیدم را به قلبم دفن کنم
احوالم را از تو مخفی نگه دارم
تنها آرزویم در دنیا تعلق داشتن به تو بود
پس بیان کردم عشقم را به تو

و نتوانستم صبر کنم
پنداشتم اجازه دوست داشتنت را دارم
اما نیاندیشیدم که شاید دوستم نداشته باشی
فکرش را هم نکردم که شاید به حالم بخندی
پس گفتم و نتوانستم صبر کنم

انسان وقتی مست از عشق است نمیفهمد
دلبسته شده و اسیر میشود بدون هیچ تفکری
من هم بدون دیدن حتی ذره ای از امید
عشقمو بیان کردم 

بی هیچ اندیشه و صبری
نمی دانستم حق دوست داشتنت را ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد