عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

نوازش همسر

از لذت بخش ترین و زیبا ترین اوقات یک زندگی مشترک زمانی است که همسر تان را نوازش می کنید. بی شک لذت چنین احساسی قابل مقایسه با لذت هم آغوشی نیست با این وجود بسیار تاثیر گذار تر است. اگر تا کنون امتحان نکرده اید اکنون زمان مناسبی است تا این لذت را در یابید.

هر زمانی از روز که باشد و در حال هر کاری که باشید فرقی ندارد. به آرامی همسر تان را نوازش کنید و در این نوازش تمام تلاش تان بر آن باشد که همسر تان لذت بیشتری ببرد اینگونه مطمئن باشید لذت بیشتری نصیب خودتان خواهد شد.یکی از دلچسب ترین حالتها ” حالت قاشق ” نام دارد. در این حالت هر دو نفر به پهلو دراز میکشند به طوری که پشت نفر جلو با سینه نفر عقب تماس داشته باشد. معمولا زنان بیشتر تمایل دارند که نفر جلو باشند. در این حالت مرد میتواند یک دست را مانند بالش در زیر سر همسرش قرار دهد و با دست دیگر همسرش را نوازش کند و پای بالا را بر روی پای همسرش قرار دهد زن نیز با دستان آزادش می تواند دست و ران پای مرد را نوازش کند.

از حالات بسیار مورد علاقه همسران حالتی است که زن در آغوش مرد بنشیند به طوری که پشت زن با سینه مرد در تماس باشد و مرد دستان اش را مانند حلقه ای به دور همسرش قرار دهد. در این حالت زن احساس امنیت بسیار دلچسبی دارد و هر دو می تواند به آرامی با صورت شان صورت طرف مقابل را نوازش کنند و یا همدیگر را ببوسند. از حالات دلچسب دیگر میتوان به حالتی مشابه حالت اول اشاره کرد با این تفاوت که در این مورد هر دو نفر رو در رو قرار دارند. این حالت دلچسب تر از دو حالت قبل است با این وجود چون حالت اول برای خوابیدن بسیار لذت بخش تر است طرفداران بیشتری دارد. به یاد داشته باشید که ” حالت مناسب ” یک قانون نیست و بسته به نظر شما و همسر تان می تواند هر حالتی که در آن احساس آرامش می کنید حالت مناسب تلقی شود.

آقایان فراموش نکنید که همسران تان از اینکه شما او را در آغوش بگیرید بیش از هر چیز دیگری لذت می برند و احساس آرامش و امنیت می کنند.

خانمها فراموش نکنید که همسران تان نیز گاهی نیاز دارند شما آنها را در آغوش بگیرید و آنها در پناه دستان شما بیارامند.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://www.foxworld.ir

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
مطالبت خیلی قشنگ بود
راستی به من هم سر بزن اگرم دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم منو با نام دانشنامه فناوری اطلاعات
و آدرس www.foxworld.ir لینک کن و تو قسمت نظرات بهم خبر بده
اگر دوست داری تو سایت فاکس ورلد نویسنده بشی به ایمیل foxworld.ir@gmail.com میل بزن و بگو تو چه بخشی می تونی فعالیت کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد