عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

نمی دانم

  

نمی دانم

ولی شاید تو را آن روز

در آن غربت

و یا شاید در آن آبادی متروک می دیدم

که در چشمت

هزاران حرف بود و

در نگاهت عالمی از حسرت و اندوه

نمی دانم

ولی حسی مرا وا داشت

تا نزد تو بنشینم

تا حرف دلت را

با نگاه پر ز مهرت بر گیرم

من آن دم دیدمت افسوس...

شاید  آخرین دیدارمان  باشد

چگونه باورم باشد تو را از من جدا کردند...

"چرا من و تو از هم جداییم ؟

به کدامین دلیل ما به هم نمی رسیم

چرا خدا تو را سر راه من گذاشت ...چرا؟..."

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34

تکه یخی که عاشق ابر و سحاب میشود
سر قرار عاشقی همیشه اب میشود
به چشم فرش نخ نما. سقف که مبتلا شود
روز وصالشان کسی خانه خراب میشود
کنار کوه غصه ها گریه مکن ز بی کسی
کوه که بغض میکند سنگ مذاب میشود
مریض چشم های تو. به علت نفوذ ان
به هر مطب که میرود زود جواب میشود
چه کرده ای تو با دلم که از تو پیش دیگران
گلایه هم که میکنم شعر حساب میشود


من این بیتشو خیلی دوست دارم
کنار کوه غصه ها گریه مکن ز بی کسی
کوه که بغض میکند سنگ مذاب میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد