عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

من از خود دلگیرم

 

 

من از خود دلگیرم

و از حرفها و دلتنگی هایم

و از بی قراری های همیشگی

از این حرفهای تکراری که نه

من از حرفهای تازه ، دلگیرم

نمی دانم که ذهن من چرا اینگونه تنها است

که انگار عالمی دارد

و دیگر حرفهای کهنه هم تازه می گردند

و بیزارم

نه از دنیای رنگارنگ انسانها

که از دنیای یکرنگ نفسهایم

و از ثانیه های یکسان گذشتن ها

که دلتنگم

زِ هجرت نه

من از رسیدن های دیر هنگام ، دلتنگم

نظرات 1 + ارسال نظر
علیس سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://alone-both.blogfa.com

سلام دوست من وبت هم نام با من بود
کارات قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد