عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

خدا حافظ

خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام  

 

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام  

 

خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید به یاد آسمونی که منو از چشم تومی دید   

اگه گفتم خداحافظ نه این که رفتنت سادست نه این که می شه باور کرد دوباره آخر جادست   

خداحافظ واسه اینکه نبندیم دل به رویا ها بدونیم بی تو با تو همین جسم این دنیا   

خداحافظ خداحافظ همین حالا خدا حافظ  

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:22 http://mosi-vms.blogfa.com/

سلام به داداش گلم خوبی میثم جان
ببخشید دیرآمدم خودت میدونی که گرفتارم
مثل همیشه عالی و خوندنی بود

هادی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 http://ghrare-del.blogfa.com/

دوباره هوا سرد می شود،برگ ریزان با همه قشنگی اش دل تنگ می کند آدم را وقتی قرار است کسی بیاید و نمی آید.اگر خدا قول نداده بود به آمدنش که تا بحال بغض هایمان ته کشیده بود در این وانفسای آهن و سنگ.

مادرم می گوید خدا همه چیز دارد اما نه،من خدایی دارم که او ندارد،به بنده اش ایمان دارد.
سلام دوست خوبم صبحتون بخیر

نفس چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 http://www.nafa5.blogfa.com

سلام من اولین باره که اومدم به وبلاگت
قشنگ بود
آپم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد