عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

اس ام اس sms

برای رسیدن به اقیانوس باید جرات دل کندن از ساحل را داشت .
 

 اس ام اس عاشقانه sms عاشقانه
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند
 و از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند !
 



خدایم ای خدایم ای خدایم ، صدایت میکنم بشنو صدایم ،

 صدای خسته و تنهاترینم ، که زیر موج نامهربانان شکستم .
 




ای کاش امتداد لحظه ها تکرار همیشه با تو بودن بود ،

 تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم .
 




اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم ،

اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم ،
 اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم .


 


میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی ،

 آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی ،
 طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو .

 

دوباره فال حافظ و دوباره تو فالمی ،

 
همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .
 
اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه


برای انسان های بزرگ بن بستی وجود ندارد ! آنها بر این باورند

 
که : یا راهی خواهم یافت ، یا راهی خواهم ساخت !
 




شرط دل دادن ؟ دل گرفتنه ،


 
وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل .
 




می نویسم از تو ای زیبای من ،


 
می سرایم از تو ای رویای من ،

 
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار ،

 
می نویسم بی قرارم بی قرار .

 

 


میان سجده سبز سحرگاهان

 
اگر بر خاطرت رد شد خیال من ، دعایم کن .

 

شعله محبت را مبادا خاموش کنی ،


 
دوریت عادت بشه ما را فراموش کنی .
 
اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه ،
صد دل فدای هرکی این اس ام اس رو می خونه !
 


عاشق بودن یعنی اینکه یه نفر دیگه هم آرزوهات رو بدونه
.

 

سیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی ،


 
نیست ممکن هر که عاشق شد دگر عاقل شود .

 

 

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم ،
نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم ،
فقط احمقانه سکوت می کنیم .
 
اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه


مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ،

 
دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ،

 
این ها آرزوهای من برای توست .
 





به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند ،

درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد .
 





چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ،


 
ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد .
 




سنگینی بار خداوند آنقدر نیست که کمرت را بشکند ،


 
فقط می خواهد تو را به زانو در آورد تا دعا کنی .
 




گفت فرق رویا با آرزو چیست ؟

گفتم آرزو یک حقیقت نزدیک است
ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی

 
گفت من رویا هستم یا آرزو ؟

 
گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است .

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
 و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
 تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند .
 



آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد ،

در قفس ماندم معشوق آزاد نکردم .
 
اس ام اس عاشقانه

دل های بزرگ و احساس های بلند ،
 عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند .
 


خانوم ها با گوشهایشان عاشق می شوند

 و مردها با چشم هایشان . (شکسپیر)

 

اس ام اس عاشقانه
راست است که صاحبان دل های حساس نمی روند ، بی هنگام ناپدید می شوند .
 



وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم ،

 برقرار باش تا هرگز بی قرار نباشم .
 



ماه من ، گاهی میرنجانمت ،ببخش ، کسوف تقدیر است
.
 
اس ام اس عاشقانه

در خوشبختی دوستانمان ما را می شناسند ،
 در بدبختی ما دشمنانمان را می شناسیم .
 


 
بنویس با خط الماس رو تن نازک شیشه ،

که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه .
 

دلشوره اگر هست تویی تو ،

 صد خاطره در محفل من هست تویی تو ،
غیر از تو کسی در دل من جای نداره ،
 یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو .


 
دادگاه عشق دادگاه بی عدالتی است

که انسان را به خاطر دوست داشتن محکوم می کند .
 


به وفا نمودن خود ز جفات باز دارم ، به جفا نمودن تو ز وفات برنگردم
.
اس ام اس عاشقانه متن عاشقانه

 

زنده باد آن کس که گاهی یادی از ما می کند ،

 
از خجالت ما غریبان را غرق دریا می کند ،
حال ما می پرسد و از مهربانی های خود ،

 
این دل رنجور ما را عطر گل ها می کند .

 
اس ام اس عاشقانه , جملات عاشقانه , متن عاشقانه

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت ،

 
ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت .
 




اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن ،


 
اگر خداحافظی در کار است سلام نکن ،
اگر دستی را گرفتی رهایش نکن .
 






آنجا که چشمان مشتاقی برایت اشک می ریزد ،


 
زندگی به رنج کشیدنش می ارزد .
 




ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش ،

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد .
 




در پاسخ نامه ام گل یخ دادی ،


 
هر بار مرا وعده ی دوزخ دادی ،

 
یک بار برو کلاس خیاطی عشق ،

 
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی .

در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد ،
 در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد ،
آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد ،
 آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد .
 
هر چی عشقه با نگینش ،

 هر چی خوبه بهترینش ،
 آسمونا با زمینش ، تقدیم تو باد بهترینم .

اس ام اس عاشقانه 

 من اگر عشق به دادم نرسد می شکنم ،
 زیر این چرخ کبود ، زیر این سلطه ی سنگین سکوت ،
اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم .
 


هر دو بالم را شکستی باورم را پس بده ،
مانده خالی خالی هستی ام را پس بده ،
دفتر شهر را پر پر کن اما خوب من ،
اشک های بیت بیت دفترم را پس بده .
 
اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه


دو تا گل بگیر دستت ، هر کدومو بگیر تو به دستت ،

 
اما من گل وسطی رو دوست دارم .
 




همیشه عاشق کسی باش که تو رو تو ساده ترین لباس


 
به همه نشون بده و بگه این دنیای منه .
 




اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم

، اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم ،
 
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم ،
دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم ،
 
ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم .





به کدامین کتاب مقدس سوگند

 
بخورم که از یاد عاشق واقعی ات نخواهی رفت ،
 
حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند .


من اگر اشک به دادم نرسد میمیرم ،
زیر این سقف کبود ، زیر این سلطه ی سنگین سکوت ،

 
اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا میمیرم .
 



باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه میخورد


 
بر سقف قلبم ، باورت شاید نباشد خسته است این قلب تنگم .




 
کوچک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم ،


 
اکنون که بزرگ شده ایم چه دلتنگیم ،
کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش
را از نگاهش می توان خواند ،
اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم ،

 
سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست !




 
خدایا ، ای مهربانترین مهربانان ، کسی به شوق تو می خواهد پرواز کندتو پر و بالش باش ،

کسی به شوق تو می روید تو آبش باش ، کسی از سوزش دل با تو سخن می گوید تو زبانش
باش ، کسی تو را صدا می کند تو ندایش باش ، کسی تو را عشق می ورزد تو معشوقش باش




تو میگی بدون من دنیا برات زندونه تنگه ، من میگم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه .





 
ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار ،

نگاهی ، یادی ، خاطره ای ، برای آن روز که فراموش خواهیم کرد

 
که روزی چقدر عاشق بودیم .
 



یاران این زمانه مثل گل انارند ، از دور جلوه دارند اما وفا ندارند
.


 

حال می خواهم زندگی ام را با رنگ سیاه بنویسم ،

با خط دل بنکارم و با کلام عشق آغاز کنم ،

 
که شاید این بار در این جاده ی تاریک سیاه بتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم .
 



بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم ،


 
چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم .
 



یه گنج یه دوست همیشگی نیست ،

اما یه دوست یه گنج همیشگیست .

 

 

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام
 باز ای مونس جان چشم براهت شده ام
 برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید
 چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام .
 




دلم باغی پر از ریحان و گل بود

 به روی رود عشقت مثل پل بود
 نگاهم کردی و ویران شد این دل
مگر چشم تو از قوم مغول بود !
 



مرا به دست من بکش ،

بنام من گناه کن اگر من اشتباهتم ،
 همیشه اشتباه کن .




 
توی معبد چشات هرکی در زد باز نکن
! چون اونجا فقط زیارتگاه منه !


 

کاش میشد گل چشمان تو را میچیدم

و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست ،
 من به خود میگویم تو که آرامش
احساس غم آلود منی ، پیش من میمانی ؟

 

اس ام اس عاشقانه
گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام
 هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام .
 



به گمانت نرسد مهر تو در این دل نیست
  چونکه در قلب منی دوری تو مشکل نیست .



 
گاه می توان تمام زندگی را در آغوش گرفت ،

 فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد .



بیا ای بهترین درمان قلبم

مداوا کن غم پنهان قلبم
قسم بر خالق دلهای عاشق
تو هستی آخرین سلطان قلبم .


آسمان غریبه بود نگاهم کردی

 برف آمده بود صدایم کردی
 دل آسمان تپید و روشن شد
 عشق آمده بود ، آشنایم کردی .

 

اس ام اس عاشقانه  پیامک عاشقانه

 

 

یا دل آزار من وفا نشناسد ، وه که عجب نعمتی است یار وفادار .

 


 بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق ،

یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است .

 


 تا که از جانب معشوقه نباشد کششی ،

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد .

 

 


 من رشته محبت خود از تو می برم ،

باشد گره خورد به تو نزدیکتر شوم .

 


 باید خریدار مشوی تا من خریدارت شوم ،

از جان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم ،

من نیستم چون دیگران بازیگر بازیگران ،

اول بدست آرم تو را وانگه گرفتارت شوم .

 

 

لالالالا بخواب دنیا خسیسه ، واسه کمتر کسی خوب می نویسه ،

یکی لبهاش تو خوابم غرق خنده اس ، یک چشماش تو خوابم خیسه خیسه .

 


 
دو تا گل بگو که با (خ) شروع بشه ، زیاد فکر نکن ، خودم و خودت .

 


هنوز در به در کوچه های خاطره ام ، هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام ،

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو ، در انحصار غم عشق در محاصره ام .

 


 
دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ،

خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم

اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ،

ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم .

 

 


 
صداقت و مهربانیت را می ستایم ،

صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت .

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه 1 اس ام اس روز ولنتاین

 

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

 

 


 
کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم و مرا از این عذاب رها می کردی ،

ای کاش تمام اینها را می دانستی ، کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی .

 

 


اگر می دونستی چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی

و تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد .

 


 
اگر می دونستی چقدر دوستت دارم چشمهایم را می شستی

و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی .

 


اگر می دونستی چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی

تا من بر سکوت نگاه تو رازهای یک عشق زمینی را

با خود به عرش خداوند ببرم ، ای کاش می دانستی .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد