عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

اس ام اس

 
همه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود
میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود
خبرت هست که از خوبی خود بیخبری
بخدا خوبتر از خوبتر از خوبتری...
 
 
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
 
چشمانم را بستند تا پنهان شدنت را نبینم ...

یک , دو , ... ده سال می گذرد,

هزار ده شمرده ام و تو هنوز نگفته ای : بیا


 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 


 
واقعیت است جاذبه ی تو
از بس جذابی
می خواهم تورا به نیوتن ثابت کنم...
 
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
امروز که یاد من نیستی
بگذار برایت ترانه ای بخوانم از آدمکی برفی
که در حسرتت آب شد
و تو چشمان خیسش را ...
به آستین پیراهنت دوختی

 
 
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم
برای اینکه نگذارم اصلا بیایند ...

 


 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 


 
به فکر نوازش دستهای منی !
بی آنکه بدانی دلم است که تنها مانده 
دستهایم که دو تایند !


 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 


 


 
فرشته‌ها بی‌ حجابند ،

برای پاک بودن 

هیچ نیازی به پوشاندن نیست

حجب و حیا ذاتیست

 
 
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
 


 
زندگی ساختنی است ،

نه گذراندنی !

بمان برای ساختن ،

نساز برای ماندن . . .

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
یادته زیرگنبد کبود 2
تا عاشق بودن و کلی حسود
تقصیر همون حسودا بود که
حالا شده یکی بود یکی نبود

 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 


 


 
کاش پرده می فهمید تا پنجره باز است فرصت رقصیدن دارد!!!
کاش می فهمید باد همه ی فرصت اوست...

 
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 


 
به خودم قول میدهم که فراموشـت کنم !
وقتی صبح می شود
تو را که نه .... ولی !
قولم را فراموش می کنم ...!

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد ! ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!

 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 


 


 
د و س ت ت
د ا ر م
بریده بریده می‌نویسم
تا بدانی
مثل همین تکه‌های کلمات
که اشتیاق به هم پیوستن و معنا یافتن دارند
به سوی تو می‌آیم
تا خود را
و معنای خود را
در جهانی تازه بازیابم...

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
آرامشم این روزها 
مدیون همین انتظاراتیست که دیگر از کسی ندارم.....!

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 


 
بزرگترین اشتباهم این بود که 
با دیدن اولین " دل " حکم کردم .....!

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 


 
صدا کن مرا.
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
می پیچی بر برهنگی تنم
همچون پیچکی بر دیوار
غافل از اینکه
دیوار
دل
ندارد .

 


 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 


 
تلفن لال مانی گرفته

و من

زیر رگبار نبودنت

زنگ میزنم

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 


 
صـِدایــَتــــ را اَز گـــوشِــ من پـس بگـــیر...

مـــَن بــه گـــریه هــایَم نـــان قــَرض مــی دَهم 

کــــــهـ اِلتـــِمـاس تـو را نکننــــد...

 


 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
 


 
بگو من که دنیا را پیچانده ام چه کنم؟...

خیالت اینجاست و نمی پیچد...!!!

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 


 
تو نیستی ...
و من ماندم و خواب هایی معطل
دلی دست دوم....
غمی دست اول...

 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 
کاش دنیـــا برعکس بود آدما عاشق نمی شدند 

عاشقا آدم می شدند.......!!

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
یک استکان چای داغ مهمان منی....
کنار پنجره بخار گرفته وقت تنهایی ات
نوش جان!
چای وفاداری من همیشه تازه دم است ...

 


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 


 
کــاش مَن دیگــَری بودمــــ...

مــی نشستمــ روبِـروی خـودَمـــ

ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَمـــ

تــا ببینَمـــ حـَرفـــ حسابَمــــ

" چیستــــ؟؟؟! "

 

  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 


 


 
در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !

مثل آرامش بعد از یک غم..مثل پیدا شدن یک لبخند..مثل بوی نم بعد از باران..

در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !

مــن به آن محتاجم ...

 


 
 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 


 

وقتی برفِ محله ی ما

آب نمی شود...

ایمان می آورم

که حتی

خورشید - هم -

نابرابر می تابد


 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 

اگر سرت را روی سینه ام بگذاری
هیچ صدایی نخواهی شنید...
قلب من طاقت این همه خوشبختی رو نداره...
 


 
 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 


 
درخت

دلتنگ تبر شد !!

وقتی

پرنده ها

سیمهای برق را

به شاخه هاى درخت ترجیح دادند ..

 


 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
 


 
 
تلخ منم،
همچون چای سرد
که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و ننوشیده باشی.
تلخ منم؛
چای یخ
که هیچکس ندارد هوسش را

سید علی صالحی

 
 
 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
یادت هست مادر؟
اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی؛ تا یک لقمه بیشتر بخورم
یادت هست؟
شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران؛
می گفتی بخور تا بزرگ بشی
آقا شیره بشی
خانوم طلا بشی
و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم... حتی
بغض های نترکیده ام را....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد