عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

جوونتر که بودم

...................
 
جوونتر که بودم... یکی عاشقم بود
منو که نمیدید ... دلش میگرفت زود
میگفت خیلی وقته...  دلم پا به پاته
میگفت هر جا باشی... نگاهم به راته
منم بچه بودم ...  دلم پرپرش شد
بهش اینو گفتم ... اونم باورش شد
خلاصه نشستیم ... یه رویا کشیدیم
واسه زندگیمون ... چه خوابا یی دیدیم
به هم قول دادیم ... که با هم بمونیم
تا هر جا که میشه ...  تا هرجا بتونیم
ولی من نموندم ... نه اینکه نمیشد
زدم زیر قولم ... دلم دمدمی شد
حالا گاهی وقتا ... به یادش میوفتم
درست لحظه هایی ... که یادش میوفتم
تموم وجودم ... پر از شرم میشه
به این خاطراته ... سرم گرم میشه ... میشه
به هم قول دادیم ...  که با هم بمونیم
تا هر جا که میشه ... تا هرجا بتونیم
خودم زندگیمو ... به حسرت سپردم
درست خاطرم نیست ... ولی پاشو خوردم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد