عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

اس ام اس های دلتنگی

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رمز نو شدن را باید دانست


وگرنه بهار... یک فصل تکراریست!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها!


به آسمان هم که برسند به همدیگر نمیرسند...


تبرها مگر کاری کنند...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

حکایت رفاقت من با تو


حکایت " قهوه" ایست که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم...


که با هر جرعه اش بسیار اندیشیدم


این طعم رو دوست دارم یا نه؟!


و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن


که انتظار تموم شدنش را نداشتم!


و تمام که شد فهمیدم


باز هم قهوه میخواهم...حتی تلخ تلخ!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زندگی رقص واژگان است:


یکی به جرم تفاوت تنهاست


یکی به جرم تنهایی متفاوت...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من با تو تنها نیستم ،


هیچکس با هیچکس تنها نیست...
-احمد شاملو -

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آدمهای کنارم مثل " جمعـه " می‌مانند ...


معلوم نمی‌کند " فـرد " هستند یا " زوج "


پُـر از ابهـامنـد ... !

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

حالم توپ است...


حال همان توپی را دارم که افتاده در خانه ی همسایه ای


که تهدید کرده :


اگر بار دیگر بیفتد... با کارد پنچرش میکنم!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به تعداد آدم های نفهم روی زمین

آدم هایی وجود دارند که فهمیده نمی شوند....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دیوانه ام می کند ...

فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را ..

از من جدا کنند...

لطفا ... تا زنده ام بــــــــــــــــــمان

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻧﻘﺶ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺭﺍ


ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻨد


ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ


ﻟﺬﺕ ﻣﯽﺑﺮﻧﺪ ، ﺩﻭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ، ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ


ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﮎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ، ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺩﯾﮕﺮ...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

گفتی نفرین میکنی ؟



گفتم نه ...

فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....





❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤







انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز


که دل خوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند


چشم به راه آمدن کسی می نشینند که


اگر بیاید ، ماندنی ست ...



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



تا زمانی که به فردا امیدواری ، اقتدار ازآن توست....


آنچه که کرم ابریشم آنرا پایان دنیا می پندارد ، در نظر پروانه آغاز زندگیست....





❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



صدای قلب نیست...


صدای پای توست که شب ها در سینه ام میدوی...


کافیست کمی خسته شوی...


کافیست بایستی...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دگر تنها نیستم...

مدتیست با تو در خودم زندگی میکنم...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

هه!


مرا چه به فلسفه؟


من هنوز در منطق چشمانت مانده ام...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مهربانیت را مرزی نیست


یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت


قلبت را بوسیده...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خوشحالم که ساعت هارا جلو کشیده اند!


حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نگاه تو سیب است


و من


نیوتنی بیچاره


بی خواب از کشف جاذبه...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام


با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

گناه
چه دلپذیراست


اینکه گناهانمان پیدا نیستند


وگرنه مجبور بودیم


هر روز خودمان را پاک بشوییم


شاید هم می بایست زیر باران زندگی می کردیم


و باز دلپذیرو نیکوست اینکه دروغهایمان


شکل مان را دگرگون نمی کنند


چون در اینصورت حتی یک لحظه همدیگر را به یاد نمی آوردیم


خدای رحیم ! تو را به خاطر این همه مهربانی ات سپاس

فدریکو گارسیا لورکا

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

انسان امروز مدعی است که کوره راه های مریخ راشناخته است


درحالی که هنوز با کوچه پس کوچه های دلش بیگانه است.

سلمان هراتی

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

گاه آدمی در 20 سالگی میمیرد...

ولی در 70 سالگی به خاک سپرده میشود.

صادق هدایت

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

این جمله به عنوان عاشقانه ترین  جمله ی تاریخ انتخاب شده:


روح از هرچه ساخته شده باشد


جنس روح او و من از یک جنس است.

امیلی برونته_ بلندی های بادگیر

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد