عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت
عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

عـــــشـــــــــــــقهای ســــــــــــــــــوخــــتــــــــــه

همیشه حــــــرارت لازم نیست، گـــــاه از ســـــردی یک نگاه میتوان آتـــش گرفــــــت

هر جا میرم

هر جا میرم چشمای تو پیش رومه

روی تو چون آیینه ای روبرومه

می پیچه رو خاطر من عطر خوبت

با تو بودن تا به ابد آرزومه

به تو محتاجم من

ای هوای تازه

نفس من با تو

زندگی می سازه

بی تو می میرم

تو غم عشق منی ، شیرینی

با شکوهی ، مثل یک آیینی

ریشه در روح اصالت داری

حرمت یک هنر دیرینی

تو مرا دعوت کن

تو مرا دعوت کن

به ضیافت کلامت

تومرا دعوت کن

به سلامت

من به مهمانی چشمهای تو عادت دارم

تو مرا دعوت کن به سخاوت نگاهت

تو مرا دعوت کن

به شهر چشمات

تو منو مهمون ستاره ها کن

تو منو مهمون ستاره ها کن

تو منو دعوت کن

به روشنی ها

از غم دردها

دل را رها کن

از غم درد ها

دل را رها کن

هر جا میرم چشمای تو پیش رومه

روی تو چون آیینه ای روبرومه

می پیچه رو خاطر من عطر خوبت

با تو بودن تا به ابد آرزومه

به تو محتاجم من

ای هوای تازه

نفس من با تو

زندگی می سازه

بی تو می میرم

 آهنگی از انوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد